Friday, February 3, 2012

Dilemma when u have so many choices!!

Adoi pening nk decide...
I have to decide whether I want a CAR, SUV or Mini MPV??
How2?
The car that I want does not hv available stock..so should I wait or should I buy whatever available??

In the mean time enjoy my choices.. (not rank appropriately..just some randoms pic!)


Peugeot 5008

Peugeot 3008


Mini cooper


Honda Civic


Beemer 5 series (too m uch i think! berangan je la..)


Mazda 5


Honda Stream


VW Cross Touran



VW Passat/ Passat CC


Banyak betul kereta best2..pening2...





2 comments:

OneWan said...

hahaha apsal range kereta tu jauh sgt? drp mini cooper yg kecik tu hingga honda stream yg panjang? hehehe :p

decision...decisions..

kitorg g tgk 308 td, mcm tak menarik lak. adekah ni petanda nk kena beli si hitam dulu?? :p hehehe

naza said...

tu la encik mamak duk marah..hati tak tetap..tiba2 nk kete cenonet then sehari dua lg suka mini mpv pulak..kalau byk duit mmg nk angkat 2 terus..yg comei utk mummy meronggeng, yg besar tu bile angkut anak2..my hubby dua2 jenis pun die tak setuju!! huhu..